Gdynia oczaruje Francuzów

Nie tylko silna oferta biznesowa, ale i promocja miasta – taki jest cel Gdyni podczas rozpoczynających się jutro w Cannes jednych z największych na świecie targów nieruchomości - MIPIM 2017. Dzięki specjalnemu spotowi „City of the Future” pokazywanemu w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na francuskiej riwierze, o walorach naszego miasta dowiedzą się dziesiątki tysięcy osób odwiedzających Cannes w tym czasie.

// fot. Małgorzata Misha Szura Piwnik

 

Podczas trwania imprezy, od 14 do 17 marca na telebimie umieszczonym na hotelu Carlton, usytuowanym w sąsiedztwie słynnego Pałacu Festiwalowego w Cannes, prezentowany będzie 15 sekundowy spot pokazujący nie tylko turystyczne, ale gospodarcze walory Gdyni. Nasze miasto zaprezentuje się w ten sposób jako jedyne z Polski, w dodatku w międzynarodowym towarzystwie. Obok naszego klipu wyemitowane zostaną materiały Katalonii, Dubaju, Istambułu, regionu West Yorkshire oraz z Niemiec, Luksemburga, Holandii i Abu Zabi. W sumie gdyński klip wyświetlany będzie ośmiokrotnie w ciągu każdej godziny. Całość prezentuje się tak:

 

 

 

Sebastian Drausal

e-mail: s.drausal@gdynia.pl

13.03.2017 17:00 Ocena: 1

Zobacz także:

20 mln zł na kanalizację deszczową z programu Infrastruktura i Środowisko

Gdynia ma powody do zadowolenia. Ministerstwo Środowiska przyznało miastu 20 milionów złotych unijnej dotacji na rozwijanie systemu gospodarowania wodami opadowymi, czyli tak zwaną deszczówką. Łatwiej będzie przeciwdziałać skutkom zmian klimatycznych, w tym efektom coraz częściej występujących nagłych i gwałtownych ulew. I to jest bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców dzielnic, które do tej pory były narażone na lokalne podtopienia. Podpisanie umowy w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbyło się 20 marca.

Pokaz mody 'Marka wspiera markę'

Nawet najpotężniejsi gracze przyznają, że nie byłoby biznesu bez współpracy. To dzięki umiejętności łączenia i współdziałania mogły powstać giganty. Projekt „Marka wspiera markę” podąża tym śladem łącząc we współpracy polskich twórców, przy okazji włączając do przedsięwzięcia Gdynię.

Gdynia czeka na nowe inwestycje

Śródmieście Morskie, a także inne atrakcyjne tereny pod inwestycje w mieście, zarówno hotelowe, jak i biurowe – z taką biznesową ofertą jedzie na międzynarodowe targi MIPIM The World’s Leading Property Market 2017 Gdynia. Impreza, która odbędzie się w dniach od 14 do 17 marca w Cannes, to jedne z największych targów nieruchomości na świecie. Nasze miasto będzie się promować na metropolitalnym stanowisku Invest in Pomerania.