Pokaz mody 'Marka wspiera markę'

Nawet najpotężniejsi gracze przyznają, że nie byłoby biznesu bez współpracy. To dzięki umiejętności łączenia i współdziałania mogły powstać giganty. Projekt „Marka wspiera markę” podąża tym śladem łącząc we współpracy polskich twórców, przy okazji włączając do przedsięwzięcia Gdynię.

// fot. Bartłomiej Młynarski

 


W ramach wydarzenia, w Gdyńskim Centrum Filmowym (pl. Grunwaldzki 2) odbył się wernisaż wystawy D.O.M. Dominiki Żurawskiej, którą można oglądać do 2 kwietnia. Z kolei Muzeum Miasta Gdyni stało się areną niezwykłego pokazu modowych stylizacji pod tytułem Trzy ulice, którego inspiracją były arterie Pekinu, Londynu i oczywiście Gdyni. Trzy ulice to symbole trzech krajów, w których pracowałem i tworzyłem w ostatnich latach - Chiny, Wielka Brytania i oczywiście Polska. Wszystkie tętniące życiem, poruszające się swoim własnym rytmem, wszystkie podążające za modą, jednak każda w swoim własnym stylu. Sstaram się pokazać to, co w tych krajach zwróciło moją szczególną uwagę, co uważam za godne naśladowania. Bo w moim rozumieniu moda to przede wszystkim zabawa… oczywiście utrzymana w klimacie najnowszych trendów - opowiada Tomasz Gąsienica-Józkowy, stylista pokazu.

 

// fot. Bartłomiej Młynarski

 



Podczas prezentacji zobaczyć można było m.in.: kolekcję Natashy Pavluchenko, finalisty drugiej edycji programu Project Runway Patryka Wojciechowskiego, czy siostrzany duet La Metamorphose. Pomysłodawczyną wydarzenia była Anna Szubert.

 

opr. Sebastian Drausal

e-mail: s.drausal@gdynia.pl

13.03.2017 13:00 Ocena: 0

Zobacz także:

20 mln zł na kanalizację deszczową z programu Infrastruktura i Środowisko

Gdynia ma powody do zadowolenia. Ministerstwo Środowiska przyznało miastu 20 milionów złotych unijnej dotacji na rozwijanie systemu gospodarowania wodami opadowymi, czyli tak zwaną deszczówką. Łatwiej będzie przeciwdziałać skutkom zmian klimatycznych, w tym efektom coraz częściej występujących nagłych i gwałtownych ulew. I to jest bardzo dobra wiadomość dla mieszkańców dzielnic, które do tej pory były narażone na lokalne podtopienia. Podpisanie umowy w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbyło się 20 marca.

Gdynia czeka na nowe inwestycje

Śródmieście Morskie, a także inne atrakcyjne tereny pod inwestycje w mieście, zarówno hotelowe, jak i biurowe – z taką biznesową ofertą jedzie na międzynarodowe targi MIPIM The World’s Leading Property Market 2017 Gdynia. Impreza, która odbędzie się w dniach od 14 do 17 marca w Cannes, to jedne z największych targów nieruchomości na świecie. Nasze miasto będzie się promować na metropolitalnym stanowisku Invest in Pomerania.

REHakcja - przyjaźń i wolontariat

Samotność to problem, z którym zmaga się wiele osób niepełnosprawnych. By przeciwdziałać tej formie wykluczenia, gdyńskie Centrum Współpracy Młodzieży stworzyło projekt REHakcja – Niepełnosprawni w działaniu. Jego celem jest aktywizacja społeczna osób niepełnosprawnych.